dimecres, 10 d’abril del 2013

Una tarda de primavera ....

Hola Noies !
 
Avui dimecres deixem enrere ja aquests dies que per algunes segurament han sigut com un bàlsam i d'altres igual passeu pàgina ràpidament , volia dir-vos que estic contenta d'haver arrencat aquest projecte, que neix de unes petites idees i que espero mantenir, fer créixer i estar acompanyada de vosaltres. No se si algú em llegira aquestes línies, però jo faré com que a l'altre costat i pot haver algú que pensi com jo, amb inquietuds semblants i amb ganes de fer-me saber el que en penseu. Ànims , vinga que us estaré esperant !!! Gràaaacies. 
 
Per cert, us penjo 2 fotos de alguna de les darreres receptes que he fet amb la meva gran aliada per quasi tot a la cuina que es la Thermomix: uns bunyolets farcits de crema i nata que estaven "de la muer..." i fa 2 dies un "Pastis ràpid de formatge" : Sembla un flam però es deliciós i suau. Ho voleu provar ???
Fins aviat.

 
 
 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada